Zapraszamy do udziału w konkursie organizowanym z okazji Dnia Języków Obcych. Szczegóły w regulaminie - .

W piątek 24 listopada odbyła się potańcówka w stylu lat 80. i 90. W rytmie niepowtarzalnych piosenek z tamtych czasów bawiło się niemal 100 osób, a ich przebrania i wystrój sali odpowiadały realiom epoki. Na gości czekał także poczęstunek, a nad wszystkim czuwali przedstawiciele samorządu uczniowskiego, nauczyciele i rodzice.

tekst: Karol Bojke, kl. I c

23 listopada klasa II d wraz z wychowawcą Moniką Wise oraz p. Moniką Adamowicz była na wycieczce w muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz w Centrum Nauki Leonardo da Vinci w Chęcinach. 

Po zwiedzeniu muzeum klasa wzięła udział w wykładzie poświęconym dziełom pisarza oraz ciekawostkom z jego życia. 

Tematem wystawy w Centrum Nauki Leonardo da Vinci był zdrowy organizm ludzki – dobrze funkcjonujące ludzkie ciało, które pozwala zachować sprawność fizyczną i umysłową.  Wystawa miała na celu uświadomić zwiedzającym, jak złożony i wymagający jest organizm ludzki i skupiona była na pięciu czynnościach życiowych człowieka (oddychanie, bicie serca, reakcja na bodźce, utrzymanie postawy pionowej ciała oraz odżywianie), które utrzymują organizm w stanie biologicznej równowagi.  Klasie bardzo przypadły do gustu stanowiska multimedialne i mechatroniczne.

20 listopada 2017 r. o godzinie 11.00 w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie  odbyła się na uroczystość wręczenia stypendiów Prezesa Rady Ministrów. Z rąk Mazowieckiego Kuratora Oświaty stypendium otrzymał Krzysztof Mroczek – uczeń klasy 3 a.

tekst: dyr. Małgorzata Dąbrowska 

14 listopada, klasa 2Gb, razem z wychowawczynią p. Martą Kubik, wybrała się do Teatru Ateneum na przedstawienie pt. „Spowiedź motyla”.  Spektakl ten inspirowany był pamiętnikiem czternastoletniego wtedy Janusza Korczaka i kolażami Henry’ego Dargera. Wchodząc do teatru, nie zdawałyśmy sobie sprawy ,co za chwilę dane nam będzie obejrzeć i jak wielkie wrażenie na nas to wywrze. Myśl przewodnia sztuki - dojrzewanie i wkraczanie w dorosłość -  przedstawiona została w sposób, który wywołał u nas burzę emocji: zażenowanie, zdumienie, poirytowanie, smutek, a nawet złość. Mimo że temat spektaklu jest nam dobrze znany, to przedstawienie sprawiło, że spojrzałyśmy na niego z innej strony.

tekst: Jagna Głowaczewska, kl. II Gb