W dniach 16 - 20 maja klasa 1B wraz z opiekunami: Panią Dyrektor M. Dąbrowską, p. prof. W. Koftą oraz p. prof. E. Neneman była na wycieczce na Pomorzu Środkowym. Nasza kwatera znajdowała się w malowniczej, spokojnej miejscowości Smołdziński Las. Zanim tam dojechaliśmy, zobaczyliśmy Chojnice. Następnego dnia zwiedziliśmy Muzeum Słowińskiego Parku Narodowego, poszliśmy na wycieczkę po Słowińskim Parku, gdzie podziwialiśmy wydmy i morze oraz weszliśmy na najwyższe wzniesienie w okolicy - Rowokół. W środę, oprócz spaceru po plaży, zwiedziliśmy wioskę rybacką w Klukach i poszliśmy nad jezioro Łebsko. Wspięliśmy się również na latarnię morską w Czołpinie. W czwartek byliśmy w Swołowie, gdzie zobaczyliśmy dużo bogatsze gospodarstwo niż w Klukach, a następnie, zwiedzaliśmy Zamek Książąt Pomorskich i wystawę prac Witkacego w Słupsku. Wracając z wycieczki zajechaliśmy na chwilę do Chełmna, żeby zobaczyć piękne zabytkowe budownictwo. Oczywiście oprócz zwiedzania były takie atrakcje jak wieczór karaoke czy ognisko. Wszyscy wrócili trochę zmęczeni, ale zadowoleni z wycieczki i lepiej zintegrowani, więc nie możemy już się doczekać następnego wyjazdu.