Szanowni rodzice uczniów i uczniowie
VIII LO im. Władysława IV
w Warszawie
Rada Rodziców Waszego liceum po raz kolejny wybrała Ubezpieczenie Szkolne V 184 w TU Compensa S.A. jako ochronę dla uczniów w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków.
1. O czym trzeba pamiętać w przypadku ubezpieczenia NNW dla dzieci? (źródło: Polska Izba Ubezpieczeń)
- Ubezpieczenie NNW nie jest obowiązkowe - Mogą Państwo ubezpieczyć dziecko w szkole lub indywidualnie, w wybrany przez siebie sposób (np. przez zakład pracy).
- Brak ubezpieczenia to brak pomocy - całkowita rezygnacja z ubezpieczenia oznacza brak dodatkowego wsparcia finansowego, czyli realnej pomocy w momencie wypadku dziecka.
- Wartość odszkodowania zależy od sumy ubezpieczenia - wyższa składka oznacza też wyższe kwoty wypłacanych świadczeń. Należy pamiętać, że składkę płacimy za cały rok.
- Ubezpieczenie NNW to nie tylko pieniądze za uszczerbek na zdrowiu, to również świadczenia dodatkowe.
2. Kontakt do opiekuna klienta - w przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości czy też problemów należy kontaktować się z panią Krystyną Wasilewską telefon: 601-300-979
3. W odróżnieniu od lat ubiegłych w tym roku Compensa uprościła zasady przeglądania oferty oraz zawarcia ubezpieczenia.
Procedura wygląda następująco:
1. Logujemy się na stronie https://szkola.compensa.pl/
2. Wpisujemy stworzone hasło dla naszej szkoły: 473234
3. Wybieramy najlepszy wariant dla siebie (widzimy wszystkie możliwe warianty ubezpieczenia; w zależności od wysokości składki zmieniają się parametry ubezpieczenia)
4. Przed kolejnym krokiem warto zapoznać się z widocznymi w górnym pasku pozycjami: Niezbędne dokumenty (OWU, REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ZA POŚREDNICTWEM STRONY INTERNETOWEJ HTTPS://SZKOLA.COMPENSA.PL , Formularz zgłoszenia szkody, OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH i inne), FAQ, (Jak otrzymać polisę?, Czy ubezpieczenie NNW dzieci i młodzieży w szkołach jest obowiązkowe?, Kiedy zgłosić szkodę?, W jaki sposób zgłosić szkodę? i Odstąpienie od umowy, Zgłoś szkodę – procedura online).
5. Po wybraniu wariantu kolejne kroki do zawarcia ubezpieczenia zgodnie z informacjami zawartymi na stronie.
6. Po zakończeniu procedury, wszelkie dokumenty otrzymują Państwo na podanego podczas rejestracji przez Państwa emaila.
Obiad można zamówić/odwołać w Bufecie szkolnym
lub pod numerem telefonu do godz.8.15*
Obiady wydawane są w godz. 11.30-14.00
Opłaty za obiady miesięczne oraz jednorazowe (dodatkowe) przyjmowane są codziennie
na III przerwie lekcyjnej tj. 10.35-10.45 ** w stołówce szkolnej
( u Pani wydającej obiady ).
Do 25 dnia każdego miesiąca należy uiścić płatność za obiady.
Istnieje możliwość płatności przelewem bankowym
(więcej informacji pod numerem telefonu).
Telefon do kontaktu
Ilona Niemira
510-959-352
* Odwołanie obiadu po godz.8.15 skutkować może brakiem zwrotu pieniążków.
**Prosimy o uiszczanie płatności za obiady na wyznaczonej przerwie.
Ceny obiadów:
Zupa 3zł
II danie 10zł
Zestaw
(zupa + II danie + kompot) 12.50zł
Menu (przykładowe)
Poniedziałek 11/09
- zupa koperkowa
- filet z indyka w sosie śmietankowym z suszonymi pomidorami,kasza bulgur,surówka z kapusty pekińskiej i kukurydzy,kompot niskosłodzony
Wtorek 12/09
- zupa rosół z makaronem
- kotlecik pożarski, ziemniaczki, marchewka z groszkiem, herbatka miętowa
Środa 13/09
- zupa fasolowa
- gulasz węgierski, makaron farfalle, czerwony colesław, sok owocowy
Czwartek 14/09
- zupa krupnik z kaszy jaglanej
- gołąbki bez zawijania, ziemniaczki, herbatka owocowa
Piątek 15/09
- zupa barszczyk biały
- rybka smażona, ziemniaczki, surówka z kiszonej kapustki, kompot niskosłodzony
Zapraszamy serdecznie.
Smacznego!
Drogi rodzicu, zwróć się do pedagoga szkolnego i psychologa, gdy:
- niepokoi Cię zachowanie dziecka,
- chcesz porozmawiać o dziecku i Twoich z nim relacjach,
- masz pytania dotyczące wyników w nauce dziecka i jego funkcjonowania w szkole,
- potrzebujesz wsparcia w procesie wychowania,
- masz pytania i nie wiesz do kogo się z nimi zwrócić,
- szukasz pomocy.
Pedagog
Małgorzata Szulc
tel. 226192745 wew. 121
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
FB: Małgorzata Szulc (pedagog we Władku)
Małgorzata Szulc
Dyżury:
poniedziałek: 9.00–12.30
wtorek: 8.30–15.30
środa: 08.30–15.30
czwartek: 12.30–16.00
piątek: 8.00–14.00
Psycholog
Agnieszka Pietraszek
tel. 226192745 wew. 102
Dyżury:
poniedziałek: 9.00–15.00
wtorek: 8.00–12.00
środa: 9.00–15.00
czwartek: 8.00–11.00
Pedagog terapeuta
Marlena Rymer-Rymarczyk
tel. 226192745 wew. 102
Dyżury:
poniedziałek 12.30-15.30
wtorek: 12.30–15.30
środa 12.30-18.30
czwartek: 7.15-11.15
piątek: 12.30-15.30
Istnieje możliwość umówienia się na spotkanie z pedagogiem i/lub psychologiem po wcześniejszym uzgodnieniu terminu spotkania (telefon, e-mail, Facebook, Librus).
Kontakt telefoniczny przez sekretariat: 22 619 27 45
Prezydium Rady Rodziców
Przewodnicząca Rady Rodziców - Joanna Majorkiewicz
Wiceprzewodnicząca - Agnieszka Wanat
Skarbnik - Marta Szymańska
Sekretarz - Robert Sienicki
Członkowie Komisji Rewizyjnej - Agnieszka Bienias, Anna Poreda
Regulamin Rady Rodziców uchwalony 20.06.2017 r. (ze zmianami z dnia 29.01.2018 r. i 16.09.2019 r.)
Informacje
Nr konta do wpłat na Radę Rodziców
PKO BP SA Oddział 4 w Warszawie
17 1020 1042 0000 8502 0009 6644
W tytule przelewu proszę wpisać imię i nazwisko dziecka oraz klasę.
Pieniądze na wspieranie działalności statutowej Szkoły, czyli tzw. składki na Radę Rodziców, zbierane są na podstawie i zgodnie z art. 84 pkt. 6 ustawy Prawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 59 z późn. zm.) oraz Rozdziału 5 Regulaminu Rady Rodziców.
Funduszem Rady Rodziców zarządza Prezydium Rady zgodnie z przyjętym preliminarzem wydatków. Do katalogu wydatków finansowanych lub współfinansowanych przez radę Rodziców należą: pomoc socjalna dla uczniów, nagrody dla uczniów, dofinansowanie wydarzeń szkolnych i sportowych, dofinansowanie bieżących remontów, zakup pomocy naukowych, książek do biblioteki oraz dofinansowanie wyjazdów klasowych uczniów (kwota przypadająca na dofinansowanie stanowi wysokość 20% zebranej kwoty przy zachowaniu warunku uzyskania 50% zadeklarowanej kwoty przez klasę).
Podaruj nam swój
Szanowni Rodzice, Przyjaciele Szkoły!
Będziemy bardzo wdzięczni, jeżeli 1,5% należnego podatku przekażecie naszej szkole za pośrednictwem Fundacji Studenckiej "Młodzi-Młodym". Fundacja Młodzi Młodym posiada status Organizacji Pożytku Publicznego, co można sprawdzić w Bazie NGO.
Rozliczenie wpłat za 2024 rok
W 2024 roku 33 osoby postanowiły przekazać 1,5% swojego podatku na rzecz naszej Szkoły w łącznej kwocie 14 098.32 zł. Pieniądze te, zostały wykorzystane na zakup kamery i pozostałego wyposażenia dla koła filmowego prowadzonego przez uczniów Naszego liceum.
Za wszystkie wpłaty bardzo serdecznie dziękujemy!
Rozliczenie wpłat 1,5% za 2022 rok
W 2023 roku 32 osoby postanowiły przekazać 1,5% swojego podatku na rzecz naszej Szkoły. Łącznie uzbieraliśmy kwotę 15 417,36 zł. swojego podatku na rzecz Pieniądze te, podobnie jak latach poprzednich, zostały przekazane na zakup pomocy szkolnych dla uczniów liceum.
Za wszystkie wpłaty bardzo serdecznie dziękujemy!
Rozliczenie wpłat 1,5% za 2021 rok
W 2022 roku 41 osób postanowiło przekazać 1,5% swojego podatku na rzecz naszej Szkoły. Łącznie uzbieraliśmy kwotę 13 154,49 zł. Pieniądze te, podobnie jak w latach poprzednich zostały wykorzystane na wsparcie wyposażenia szkoły.
Za wszystkie wpłaty bardzo serdecznie dziękujemy!
Rozliczenie wpłat 1% za 2020 rok
W 2021 roku 37 osób postanowiło przekazać 1% swojego podatku na rzecz naszej Szkoły. Łącznie uzbieraliśmy kwotę 11 283,34 zł. Pieniądze te, podobnie jak latach poprzednich, zostaną przekazane na dokupienie brakujących elementów do nagłośnienia auli oraz zakup pomocy szkolnych.
Za wszystkie wpłaty bardzo serdecznie dziękujemy!
Rozliczenie wpłat 1% za 2019 rok
W 2020 roku 44 osoby postanowiły przekazać 1% swojego podatku na rzecz naszej Szkoły. Łącznie uzbieraliśmy kwotę 8976,87 zł. Pieniądze te, podobnie jak latach poprzednich, zostaną przekazane na zakup pomocy szkolnych – w ubiegłym roku były to tablice interaktywne, klimatyzator przenośny oraz wyposażenie klas informatycznych.
Za wszystkie wpłaty bardzo serdecznie dziękujemy!
Rozliczenie wpłat 1% za 2018 rok
W 2019 roku 21 osób postanowiło przekazać 1% swojego podatku na rzecz naszej Szkoły. Łącznie uzbieraliśmy kwotę 6330,87 zł. Pieniądze te, podobnie jak latach poprzednich, zostaną przekazane na zakup pomocy szkolnych – w ubiegłym roku były to reflektory i kontrolery oświetlenia w auli, klimatyzator przenośny oraz wyposażenie siłowni.
Za wszystkie wpłaty bardzo serdecznie dziękujemy!
Rozliczenie wpłat 1% za 2017 rok
W 2018 roku 28 osób zdecydowało się na wsparcie naszej Szkoły 1% swojego podatku. Łącznie uzbieraliśmy kwotę 8386,74 zł. Pieniądze te, podobnie jak w roku ubiegłym, zostaną przekazane na zakup pomocy szkolnych – w ubiegłym roku były to mikrofony bezprzewodowe do auli oraz dyski do serwera.
Za wszystkie wpłaty bardzo serdecznie dziękujemy!
Rozliczenie wpłat 1% za 2016 rok
W 2017 roku 28 osób zdecydowało się na wsparcie naszej Szkoły 1% swojego podatku. Łącznie uzbieraliśmy kwotę 6224,04 zł. Pieniądze te, podobnie jak w roku ubiegłym, zostaną przekazane na zakup pomocy szkolnych, w tym także na zakup nowego oprogramowania do szkolnego serwera (obecne oprogramowanie jest z 2003 roku).
Jak przekazać 1,5% na rzecz VIII LO im. Władysława IV w Warszawie?
Podczas wypełniania formularza PIT wpisz KRS: 0000270261 oraz cel szczegółowy: WŁADYSŁAW IV WARSZAWA 7055
Kontakt
Rada Rodziców VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława IV w Warszawie
ul. Jagiellońska 38
03-719 Warszawa
Prosimy o kontaktowanie się z nami przez przedstawicieli z danej klasy lub przez adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.